torsdag 3 september 2009

Sköna söderböna

Jag läste söderbönans atack mot Magnus Andersson i Expressen. Den kommentaren kombinerat med Maria Johanssons råsop på DHR-bloggen räcker egentligen som kommentar i själva sakfrågan. Jag har själv också skrivit bågra rader om debatten Dels i min egen blogg dels hos CPmamman. i en kommentar. Jag förväntar mig att SHT kommer att ha en intervju med Magnus och Söderbönan i sitt nummer efter kongressen.
Nog om detta och över till detta med söderbönan. Det är spännande det här med bloggvärlden Sedan jag började blogga på allvar märker jag plötsligt hur jag får kompisar som jag aldrig sätt och det är väldigt spännande. Människor med ett djupt engagemang i funkisfrågor utan att för den skull vara infållade i den så kallade funkisrörelsen. Även om jag själv är en gammal föreningsräv så känns det så befriande så jag vill bara ge er alla som hittar era egna vägar till engagemang en jättekram som t.ex. en alldeles särskild söderböna.

Inga kommentarer: